HUR SAMTALET GICK

Har ju inte följt upp mina skriverier kring medarbetarsamtalet jag hade med min chef för snart en månad sedan. Det gick väldigt bra måste jag säga och samtalet flöt på bra. Flera gånger hörde jag "mycket bra", "det är bra" och "fortsätt så" vilket stärkte mitt självförtroende i samtalet och i min roll på arbetsplatsen. Lite av ett dyrbart kvitto på att jag ändå jobbar på bra och att jag siktar framåt. Man kan inte nå toppen utan att gå den långa vägen dit, i alla fall till mitt höga berg och mina höga mål.

Nu ska jag skriva en egen individuell VP (verksamhetsplan) om mina personliga mål jag vill arbeta med under det kommande året. Känns bra och känns som jag har ett stort stöd i mitt val av personligt mål som handlar om IKT i arbetet med små barn. Det är även ett mål för arbetsplatsen och för kommunen kommande år framöver.

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0