MEDARBETARSAMTAL

 

 




Imorgon har jag det efterlängtade (?) och årliga medarbetarsamtalet med min chef.
Ska bli spännande och ikväll har jag förberett mig i timmar med pennan i handen. Har läst igenom lönekriterierna jag varit med att ta fram plus andra frågor vi ska besvara. Det slutade i en hel uppsats nästan och när jag skrev kändes det väldigt mycket som en tenta. Fick använda alla mina kunskaper. Är rätt nöjd med resultatet och spänd över hur det kommer att bli. Hon kommer ha att läsa sen när det väl gäller. Det är svårt att få ner alla ens tankar om året som gått och vad jag vill utveckla hos mig själv sådär på ett papper, finns ju så mycket att skriva om. Nåväl, uppdaterar er imorgon kväll om hur det går som sagt. Tror dock inte vårt samtal kommer att vara som det ovan, men vi får se.

Annars har dagen varit bra. Gick bra med vår andra nya kollega även om hon inte var lika initiativfull som den första. Kan bara bli bättre hoppas jag! Inskolningen går över förväntan superbra, det kommer inte att bli några som helst problem på torsdag vid lämning.

Nu ska jag hoppa in i bokens värld och varva ner innan natten. Ciao!


Ps. Bilden ovan påminner mycket om Liselotte Watkins illustrationer. Mycket fina! Denna är från google.com för den som undrar.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0