SVARTVIT SKÖNHET




Hittade bilden igår och minns inte varifrån jag tog den. Tror det är models.com men ej säker. Så dålig jag är.

Så j ä v l a snygg.
Jag vill vill vill ha mitt svall tillbaka... fast i bättre skick såklart än tidigare. Älskar att mitt hår börja växa ut igen, speciellt när det är plattat och fixat. Vill också ha våren och vara frisk! Känner mig mer stark idag och inte lika ledsen. Har skrivit i min nyinköpta bok som heter tankar ur en jobbig tid. Bara att få skriva av sig lättar så mycket och att ha möjligheten att läsa sina tankar, se dem på pappret gör mig något lugnare. Ska fortsätta med det och egentligen vet jag ju att det är det jag behöver när jag mår dåligt. Hela min sista tid i Uppsala skrev jag varje kväll innan jag släckte lampan och kunde vakna upp med tomt huvud och förväntninar på dagen. Helt underbart är det.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0