MARS

Vårmånaden är här och förvirringen total. Lite så brukar det vara för mig runt den här tiden på året. Jag minns tillbaka på förra mars och inser att jag då också hade några rejäla dippar i mitt humör och psykiska tillstånd. Nu känns det dock värre än någonsin och inser att jag behöver hjälp med att hantera min situation. Jag har ett otroligt stöd från vänner i min närhet som varit med ett tag nu och följt hur allt byggts upp framför mig. Sandra J är en ängel utan dess like som stöttar mig hela tiden. Så oerhört tacksam över den människan och att hon finns i mitt liv. Även Martina och min kollega Terese är sjukt betydelsefulla i mitt liv. Hoppas nu jag kan komma vidare med allt och framför allt mitt liv. Jag vill ut ur den här dubblan jag lyckats hamna i som bara kväver mig mer och mer. Jag vill också vara lycklig igen.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0