JOBB ÖVERALLT

Så är det! Känns som att jag jobbar dygnets alla timmar, även i sömnen. Den här veckan har jag inte haft mycket tid över för slapp. Arbetsjobb plus jobb hemma med dokumentation i iMovie för utvecklingssamtal i veckan, har två imorgon. Skriva om alla barn, filma, klippa, undervisa, facklig utbildning är lite av det som skett. Plus den "vanliga" verksamheten och att allt ska gå runt med verksamhetsdokumentation. Mitt i allt detta också en inskolning som ska lämna för första gången imorgon...

Hemma har det varit fullt upp, utöver arbetsjobb jag tagit hem, med tvätt, städ och packning. Nu har jag någon form av ordning i kaoset... Tror jag! Så här har det i alla fall sett ut när ordningen började infinna sig. Tack och lov.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0