SÖNDAG I KUNGÄLV

Idag blir det en söndag ute i Kungälv tillsammans med killens familj. Hans mamma har precis kommit hem från USA så det blir till att säga god jul och gott nytt år igen, bara kul. Ska även bli kul att träffa hans syster med barn, få gosa lite. Drömde dock i natt att jag gosade med barn från jobbet när jag träffade dem på stan och inte sett dem på länge. Ska bli kul att träffa alla gosisar imorgon. Blir en fullspäckad vecka men skriver inte mer om det här för det är helg fortfarande och jag är ledig.

Senare blir det också bio The girl with the dragontatoo. Är den bra? Någon som sett den? Ska bli spännande att se hur de gjort. Läste ut Paganinikontraktet igår och är så laddad för tredje boken. Vill ha den i pocket men kan inte vänta så om jag hinner vill jag köpa den idag. Vi får se hur det går med tiden.

Snart är killens hemma från ICA han har handlat frukost så jag ska hoppa i kläderna, sminket och humöret. Behöver frukost kan man säga. Ska inviga min söta fina tröja från Acne också, Sapata Cotton. Mys var det ja.





Bild från shop.acnestudios.com



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0