OJ VILKEN DAG, OJ VILKEN HELG!

Den har ju varit så bra med tanke på den höga stressfaktorn som varit på senaste tiden. Imorgon är det äntligen helg igen och äntligen får jag träffa min fina Sandra igen som kommer direkt från VFU i Borås till AW i Göteborg. Kommer att bli galet skoj tror jag med middag och häng på Incontro och sedan får vi se vad som händer.

På lördag är planen att chilla och på kvällen middag för Erics syster Therese som fyller och tillsammans med hennes fästman. Efter middagen blir det bowling, något jag inte gjort på flera flera år. Söndag ska det införskaffas gymkort (?!) för nu ska här brännas fett, annars hoppas jag söndagen blir lugn.

Hoppas er helg blir fantastiskt bra!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0