ATT VÅRDA SITT HÅR


Under julhelgen har det varit en del snack om hårvårdsprodukter (jag är helt lost när det handlar om sådant).
Nu har jag bestämt mig att jag som alltid efter en klippning, ska ta hand om mitt hår.
Fick tips om ett serum för håret från Redken. Det plus en bra inpackning ska inhandlas, tydligen var mitt hår i uselt skick. Bakläxa. Pinsamt också, kanske därför det blev så kortklippt.
Nej igen, skulle ju inte tjata mer om det är tydligen svårt att släppa... tycker det är så kort. Men jag får väl skylla mig själv som sagt. Bara att vårda så blir det väl långt igen någon gång. Tur att killen uppmuntrar mig och säger att jag inte ser ut som Taylor från Hanson, om ni minns honom?
Dags att sluta lipa och fixa till sig kanske. Inte så kul att vara helt röd i fejset för att man är ledsen över håret.

Bild från google.com



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0