ARBETSVECKAN FROM HELL

Ja usch och fy och blä vilken kaotiskt vecka det var förra veckan. Den inleddes med influensa som egentligen följde med från veckan innan då jag var dålig länge. Började med huvudvärk som aldrig gick över till en enorm trötthet följt av frossa och feber. Tisdag kände jag mig ändå så pass bra då jag kunde städa lägenheten att jobb på onsdagen var ett måste.

Väl på jobbet gick inskolningen över förväntan då jag missat de nya barnens två första dagar (måndag och tisdag) och barnen verkade trivas och anpassas bra till vår miljö. Dock var det väldigt stressigt och på torsdagen var jag så stressad att jag efter dagens slut ville byta jobb. Ibland kan alla våra underbara änglar bara vara så sjukt jobbiga och påfrestande. Tro mig... Fredagen blev så mycket bättre men ändå stressigt. Känns som att jag fortfarande är uppe i varv efter den här helgen som var med en del flängande fram och tillbaka.

Fjärde arbetsveckan det här året inleddes med en kort dag igår, vilket var skööönt! Idag har jag varit på Apo med Lärarförbundet som blev lite av ett deppmöte, dock inser vi hur bra vi har det på vår arbetsplats. Alltid något!

Hoppas den här veckan blir bättre i stressfaktor!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0