KONTORET I VÄSBY




Bild från dn.se.


God morgon Upplands Väääääsby! Ja ikväll börjar kontoret och jag har sen jag hörde att serien skulle göras varit förväntansfull. Att det också handlar om Ove från Solsidan och utspelar sig i Väsby är ju pricken över det största i:et. Förövrigt är skådisarna som är med mycket roliga enligt mig. Jag kommer att sitta bänkad, eller soffad framför tvn.

Har laddat med teer som är nyinköpta efter en sväng på stan, eller egentligen bara in på Bee för en söndagslunch/middag. Deras mat är mycket god och äter gärna där oftare. Ligger angränsande till Saluhallen här i Gbg. Spelade schlager gjorde de också som ger pluspoäng nu i festivaltider.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0