ALLA HJÄRTANS DAG

Japp. Alla har vi ett hjärta och alla kan vi fira eller uppmärksamma dagen. Oavsett vad vi tycker om dagen, som jag är något skeptisk till överraskningar, kan man skänka om bara så en tanke till någon eller några vi tycker om. Jag har tänkt på flera olika personer idag som betyder eller har betytt mycket för mig. På jobbet har barnen igår och idag fått skapa egna hjärtan av färgglada piprensare och olika pärlor. Vi hängde upp dem en kort stund i fönstret innan barnen fick ta hem dem när de gick idag.

 

 

Privat möttes jag av en otroligt vacker ros när jag kom hem med tända ljus och ett fint kort. Middagen åt vi på Taras på södra vägen, mycket gott! Blev olika smårätter som vi delade på. Mums. Nu är jag proppmätt och kommer däcka i sängen. Ska försöka läsa lite i min bok, Kråkflickan, som jag läser just nu. Hemsk hemsk hemsk men bra bra bra. Tips!

God natt med er alla hjärtan där ute som garanterat har en eller flera som tänker på just er idag.

 

 


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0