2011-09-21




H&M Conscious Collection f/w 2011.

Dagens klädsel, smink och hår
: Regnställ och snickarbyxor från Monki tillsammans med en vit t-shirt från H&M och blå/svart kofta från Topshop byttes mot blåjeans från H&M, svart linne Monki och svart stickad kofta från Alexander Wang tillsammans med ballerina från Tory Burch och Barbour-jackan. Skönt att känna sig snygg en onsdag och inte bara sliten...


Dagens låt: Äppelsången som jag hittade när jag googlade sånger till kommande minitema om... gissa vad! Äpplen!


Dagens planer
: Jobba och fika på stan med Helena.

Dagens vill ha: pengar, snart så!

Dagens inspiration: googles söksvar plus elegans...

Dagens drog: kaffe på grund av att denna onsdag gått i trötthetens tecken.

Dagens köp: en cola och en bulle på Le Pain Francais.

Dagens mums: samma som ovan.


Dagens humör: trött men ändå pigg. Glad också över mina kollegors uppmuntrande ord och beröm för det arbete jag gör.


Dagens citat: "Hon är ju 25 år... det är ju dags." Hm tänker jag... hm kanske du också tänker men vi lämnar det där.

Dagens roligaste:
att få skratta tillsammans med Helena och nu utanför arbetet även om det vissa stunder handlade om just arbetet... men även lite om planerna för helgen! Också att min fina vän Sofie har sin 25-årsdag idag! GRATTIS hjärtat!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0