TRÖTT SOM EN TOKA

Idag är den här tjejen trött, grinig och irriterad. Det som började så bra i måndags försvann idag när ena kollegan är ledig med komp så vi inte har någon vikarie och den andra är hemma med sjukt barn... Där stod jag ensam i morse med 11 barn och som tur är kunde en annan personal hjälpa mig. Det råkade också bli den personen som uttalat sitt agg mot mig. Jag orkar egentligen inte bry mig utan inser att vi är heeelt olika. Hon kan också tydligen allt så vad finns där att säga... Ikväll åker jag i alla fall hemåt, alltså till sthlm och ska träffa familj och vänner. Ser fram emot imorgon då jag ska hänga med gosigaste nina! Nu ska jag läsa lite innan rasten är slut. Ciao!

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0