SKOR SKOR SKOR

Exakt så är det nu, men också resor resor resor. Har köpt mig en biljett hem över julen idag samt biljett upp i slutet av januari då vi ska fira sötaste systern som tar sin examen och jag hoppas då min kusins plutt kommit ut!

Idag hämtade love ut mitt paket som innehöll mina nya Hunter. Perfekta och ganska så snygga är de och jag gav 500kronor mindre än vad de kostar i butik här i Sverige vilket känns bra. Annars är de rätt så dyra för att vara ett par stövlar måste jag säga.

Nu är jag inne på att köpa ett par vinterkängor att ha till, på, och efter jobbet. Jag köpte aldrig några nya förra vintern, heller inte på rean. Dock känner jag att köpet av dem måste vänta men kolla kan jag ju alltid! Dessa två har jag som alternativ just nu och kommer båda från ecco.




Praktiska och snygga måste jag säga att de är! Håller värmen gör de också, men priset är rätt dyrt. Är de hållbara? Någon som vet? Jag har aldrig lagt stora pengar på sådana här skor så jag vet inte. Har kvar samma gamla kängor från högstadietiden (skäms något) och vill verkligen ha nya. Tänker att det kanske kostar mycket för plånboken idag men om de håller i flera år är det ju bättre än att köpa nya varje säsong. Eller? Nåväl... Det blir ett bekymmer eller beslutsfattande i oktober eller något känner jag. Innan dess kör jag på mina stövlar och när det blir kallare blir det värmande sockar i. Bara så ni vet!

Nu är det dags att borsta gaddarna och krympa ner i sängen med min bok och be killen värma mina fossingar. Idag har jag frysit och varit blöt av allt regn. Blev helt genomvåt under min cykeltur till jobbet och när jag skulle hem hade inte regnjackan torkat. Så kan det gå. Brr. Hoppas ni får en god natt! Det ska jag försöka ha.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0