SÅ JÄVLA BRA HELG

Hittills så jag går av! Fast på ett bra sätt då såklart. Jag vill bara hoppa och jubla, hela jag sprudlar av glädje och energi. Känns som jag vill ut och springa när jag kommer hem eller i alla fall frigöra massa energi. Jag har spenderat fredagen och lördagen med människor som betyder så sjukt galet mycket för både i historien, men också nu och i framtiden. Jag har varit tillsammans med mina vackra, fina och underbara systrar och vi har bestämt oss för något vi inte gjort tidigare, ska bli helt fantastiskt att åka iväg med dem! Att få vara nästan två dagar med pappa och hans fru har gett mycket energi också plus min fina snälla bror som vi firade av igår då de idag åkt upp till norr för älgjakt. Han blir 33 år på tisdag och jag köper fortfarande säkra roliga presenter till honom som jag alltid gjort. Känns skönt att jag ändå känner honom så väl! Nu ska jag läsa i min nya bok jag köpte igår, ska bli spännande. Del tre i Mons Kallentofts böcker. Hittade också en tidning här bredvid mig som handlade om hälsa. Ska luslösa den sen! Hoppas er söndag blir fin, vädret är ju kanon!

thoughts
Postat av: Melina

Fina, underbara Rebecca! Som jag ser fram emot vår resa! Men vi ska ju såklart ses innan det! :) kraaaaaam!

2011-09-22 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0