LÄRARLEGITIMATION: STEG 1

Yes! Idag har jag ringt ner till lönekontoret och bett om utdrag, snarare bevis för att jag arbetat som lärare i ett år. Hon lät glad och sa att hon skulle skriva upp mig på listan över alla de lärare som ringt och vill ha samma som jag. Hon jobbar så fort hon kan med att beta av det och när hon kommit till mitt namn får jag hem det på posten.


L ä n g t a r


När jag väl fått det kommer steg två. Kan ju iof passa på att kopiera mitt examensbevis så det är klart när jag ska skicka in mina papper.

Viktigt är att göra detta innan årsskiftet då det, som det ser ut idag, kommer att kosta cirka 1500 kronor att ansöka... även för oss som redan är klara. Tänk på det alla lärare därute som kanske är som jag, något slappa och tar det när det väl gäller. Är nöjd att jag gör det nu direkt och jag ska uppmana alla medlemmar att göra lika!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0