HÖST HEMMA

Tända ljus, mysiga plädar och fluffiga kuddar så vill jag ha det i höst. Te också! Får inte glömmas. Att regnet smattrar mot fönstret gör inget, i alla fall inte när jag är inomhus och myser med killen. Under en tänd lampa läser jag min deckare och får massage av älsklingen och lite pill på armen så jag somnar i hans knä. Efter en arbetsdag vill jag fika med vänner på stan med en god kaffe någonstans (som jag ska göra på onsdag så det börjar bra) och gå på bio, se härliga spännande filmer som väcker känslor.

Kanske börja med att byta ut några kuddar från knalliga färger till dessa, eller så är det bra att ha knalligt då färg och ljus behövs i mörkret. Dessa från H&M Home är mycket fina, men kanske mest på bild och inte hemma för jag skulle nog tröttna fast vem vet.



Så vill jag ha det i höst. Hur vill ni ha det?



thoughts
Postat av: sara s

Låter underbart! Mys mys mys vill jag ha det me :)

2011-09-19 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0