GRUNDUTBILDNING DAG 3

Efter en askul helg var det idag dags att gå igenom grundutbildningens dag tre. Nu är vi i Åsa utanför Kungsbacka där vi i natt sover över för att imorgon gå igenom den sista dagen... Sen är det klart! Dagen idag har varit jättebra, vi har läst och svarat på frågor om lagar och avtal som gäller lärare i offentlig sektor för förskola och skola. Jag vet också mer om den privata sektorn och har insett att så som jag känner idag lär jag aldrig jobba privat... Ska ta det mer om varför när jag har tillgång till min dator. Nu säger jag god natt! Imorgon fortsätter vi som sagt och jag har även föräldramöte igen... Kändes som nyss innan. Så kan det va! Ciao!

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0