GIVANDE EFTERMIDDAG MED FÖRBUNDET!




Dagen ändrades radikalt!
Haft en otroligt bra eftermiddag/APO med massa viktig information och givande diskussioner och reflektioner tillsammans med andra ombud. Känner mig så nöjd och stolt att jag är fackligt ombud och att jag tog chansen. Lär mig hela tiden och utvecklas också i min yrkesroll som jag vill. Roligt är också att jag får syssla med politik då det mer och mer handlar om just det. Kanske inte i samma mening som politikerpolitik men ja, hoppas ni förstår vad jag menar. Att vara engagerad i olika frågor, stora som små, passar mig perfekt! Att få möjlighet att påverka är också kanon.

Måste säga att om ni som jobbar i förskola/skola inte har något ombud för er på arbetsplatsen så kolla upp saken! Ni kommer att lära er mer om verksamheten, organisationen och främst om era skyldigheter och rättigheter som arbetstagare. Mycket viktiga frågor!

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0