FRAM MED BARBOUR

Dags efter den här stormiga veckan att ta fram Barbour jackan och fly regnet i den. Glömmer ju hela tiden att den hänger där inne i klädkammaren och kanske beror det på att jag har ganska så svårt att styla den. Vad ska jag ha för skor? Vad ska jag ha för väska? Svårt måste jag säga... Letade inspiration på nätet och fann självklart snyggot själv, Alexa Chung i en likadan Barbour som jag själv har. Givetvis står hon i leran på någon häftig festival någonstans i England... och givetvis ser jag inte hennes skor, men antar att hon har stövlar, gummistövlar. Festival var det ju. Kanske är det så enkelt att jag kan ha vilka skor jag vill och vilken väska, men jag är ändå ganska så kräsen när det kommer till det.





På första bilden har Alexa Chung den jacka som även jag har och de andra bilderna på heta tjejer är andra i samma stuk. Hur ska jag då göra? Vad ska jag välja? Tror det blir jeans, randigt under (min fina randiga sak från Cos), min skinnväska som är i oxblodsfärg och ja... får se vilka skor det blir, kanske mina svarta Converse. Om det blir bra ska jag försöka ta en liten bild... bara om!




thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0