DET SISTA...

Det sista äter jag nu som finns i kylskåpet, hittade vaniljyoghurt och knäckebröd. Mums verkligen. Behöver handla mat snarast känner jag och suget efter en cola är superstort ska ni veta!

Hur va då kvällen igår kanske ni undrar, jo men det va väldigt kul! Helena är en pärla och stämningen var på topp! Vi gick vidare till Yaki da som endast bestod av små människor som gör att det blir en väldigt speciell ung stämning till skillnad från Incontro där medelåldern är 30 kanske... Väl hemma somnade jag som en stock och önskade att min kille låg bredvid mig men han är i Kungälv idag. Ikväll ses vi! Tänk att man kan sakna någon efter att bara varit borta från varandra i några timmar. Älskar honom!

Dags att ta tag i mig själv, plocka undan och städa för ikväll kommer två vackra damer till mig för middag och utgång. Ska möta upp Sandra på stan och shoppa vad som behövs inför kvällen. Är sugen på något nytt fint höstigt att ha på mig men vi får se vad jag kan leta fram. Later!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0