2011-09-23




Dagens klädsel, smink och hår
: utsläppt hår med en gnutta smink tillsammans med snickarbyxor och randig tröja. Nu när jag ska svida om till lite mer festliga kläder har jag ingen aning om vad jag vill ha på mig. Jag har frustit hela dagen, gått runt med vantar när vi varit ute. Ikväll lär det bli ännu svalare så något varmt vill jag ha. Funderar på lockar, lite mer smink och blå eller bruna byxor från H&M med en form av topp. Hm. Svårt. Får återkomma med det senare när jag vet helt enkelt! Min väska från Cos som jag fick av killen i födelsedagspresent ska i alla fall med mig ut ikväll. Så det så.


Dagens låt: Friday I'm in love - The Cure


Dagens planer
: jobba och fixa till kroppen inför kvällen som innebär after work med Helena och kanske min närmsta kollega, får se om hon hör av sig.

Dagens vill ha: kul ikväll!

Dagens inspiration: casual aw.

Dagens drog: luft.

Dagens köp: några glas vin antar jag!

Dagens mums: får se om det också kan bli någon god drink!


Dagens humör: så trött att jag somnade tio minuter på rasten och vaknade av att jag snarkade... hoppas ingen hörde mig. Nu är jag pigg och förväntansfull inför kvällen. Ska Helena träffa mannen med stort M?


Dagens citat
: Äntligen fredag!

Dagens roligaste:
fredagshumorn som alltid hittar till oss efter lunch när barnen sover. Hysteriska skrattanfall åt i princip allt!


Nä nu är det snabba på som gäller! Ha en superfin fredagkväll!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0