2011-09-22




Vackra stad Paris.


Dagens klädsel, smink och hår
: leggings, blå t-shirt, kofta och regnställ... som vanligt! Även om det inte regnar hela tiden så är det konstant blött i gräset. Hemma blev det genast mjukisar och snabbt ner under filten.


Dagens låt: För dig - Lars Winnerbäck. Älskar min kille så himla mycket!


Dagens planer
: jobba, plocka undan lite plus se över lön och fixa räkningar... Klart! Känns så skönt och resan i vår känns närmare och närmare... längtar galet mycket!

Dagens vill ha: pengar, snart så! Precis som igår.

Dagens inspiration: min underbara kollega som var helt fantastisk som Grisen idag!

Dagens drog: kaffe idag igen plus positiv energi från kollegor som vet vad de gör... Hänt saker idag igen, tyvärr same old same old...

Dagens köp: nada. Så bra!

Dagens mums: Te som jag drack i soffan med älsklingen, höstmyset är igång.


Dagens humör: trött idag igen fast idag mer varvat med att vara pigg till att vara irriterad till att vända energin på eftermiddagsmötet till något positivt till att känna att jobbet jag gör är meningsfullt. Slutade med att jag gick från jobbet med känslan att det ska bli kul att komma dit imorgon igen. Varför är jag inte säker på... kanske för att det är fredag, men huvudsaken är att jag har den positiva känslan!


Dagens citat: Nöff nöff

Dagens roligaste:
se min vackra kollega spela Grisen och sedan se barnens underbara respons! Också att jag utvecklat planerna för helgen som ska bli sååå kul! Plus resan som hela tiden närmar sig trots att det är flera månader kvar, men huxflux är vi där snart!


Nu ska jag snart sova så jag är pigg till imorgon! (Kan läsas som ett göteborgsskämt fast bara om man vill)








thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0