VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER.

Mycket kul som händer nu och saker jag kan se fram emot, känns riktigt riktigt bra! Om en vecka kommer killens familj hit för att fira honom vilket blir första gången i vårt hem. Dagen efter, nästa söndag, ska vi på killens systersons dop som också blir väldigt kul. Om två veckor ska jag åka för första gången till Borås och hälsa på Sandra J. Jag har aldrig varit i Borås mer än att jag åkt igenom staden, ska försöka få mig en liten guidad tur genom bygden och sen på kvällen är det tydligen fest och utgång som gäller. I november ska vi åka till både Värnamo och Ängelholm och hälsa på fina vänner. Längtar så och dessa planer kommer göra att hösten inte alls kommer kännas lika mörk och trist.

En låt som får mig att sprattla till och tycka att allt är sådär ashärligt är denna Den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder. Kanonbra verkligen och jag blir helt galen när den spelas ute på krogen. Deras andra låtar är också bra, som låten Allting kommer bli bra.





Nu ska här poppas popcorn tydligen, jag ska tvätta av mig dagen och sedan lägga mig i sängen för att sova. Känns skönt att laddat batterierna med en nära vän som Sandra L idag och går in för vecka 40 (redan!) med mer energi än vad jag trodde. God natt med er vänner!


thoughts
Postat av: Melina

Men åh, jag lyssnar också på denna och blir också sådär härligt glad av den! Dansar och sjunger med, haha! :) kul, såg nu att du hade skrivit om den för ett tag sen! Kramis! Mellu

2011-10-17 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0