TIDEN BARA GÅR OCH GÅR

Nu sitter jag här efter en härlig helg med sol och värme som nästan alla andra i Sverige haft. I fredags var jag på after work med Helena som också har blivit lite av en tradition varje fredag. Kul var det och röj vilket gjorde avtryck igår typ hela dagen. Trotsade dock det och promenerade i Slottskogen tillsammans med killen och skulle hälsa på pingvinerna... tyvärr var de inte där(?) mest ledsen blev nog Eric om jag ska vara ärlig. Jag hittade väldigt stora barr som jag ska ta med till jobbet, tänkte att man kan göra något kul med dem, det var mer min lycka. Nästa gång ska jag ta med en påsa och samla in fler barr. Senare åkte vi in till stan och gick i affärer. Killen fick peka ut vad han önskar sig när han fyller år nästa helg och jag vet nu vad jag ska köpa, så skönt. Vill ju ge honom något han önskar.

Fick också ett samtal igår från Sandra om att hon och Martin skulle komma till stan för en inflyttningsfest. Idag möttes vi fyra upp för en fika på stan. Så kul att träffa henne och få massa ny information och utbyta tankar och annat kul kring jobb och vänner. Mycket händer när vi så sällan ses och typ aldrig pratar med varandra. Vi bokade in en helg om cirka en månad då Eric och jag ska åka till dem i Värnamo, ska bli kul! På schemat står redan ridning, Halloweenmiddag och span på stan. Innan träffen med dem passade jag på att inhandla den största och mysigaste halsduken någonsin som jag såg igår, även smink och nödvändigheter stod på listan och hamnade i påsen. Just det! Igår hittade jag också en superfin topp från Zara som jag hade på mig idag.

Nu efter lite vila och toalettreparation, eller egentligen förstörelse, ska vi laga middag och fortsätta helgmyset! Hoppas er helg varit precis så bra ni önskat att den skulle vara!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0