INTE SÅDÄR MÅNDAGSHET




Verkligen inte lika het denna måndag som Anja Rubik
för H&M i vinter. Nej idag har jag varit alldeles klibbig av det fuktiga vädret och det försvinner heller aldrig. Dock började jag bra med att sminka mig fint med nya sminket från Clinique som köptes i helgen. Med en cykeltur till jobbet följt av utomhusaktiviteter i så kallad fruktdusch var jag klibbog igen. Kan säga att den här dagen gått i klibbighetens tecken.

Vad som dock är bra är att vi hade ett mycket givande undervisningstillfälle med sex barn idag. Vi mätte olika saker med måttband och barnen fick berätta vilka siffror som stod på måttbandet. Är fortfarande lika häpen över deras kunskap trots att de är så små.

Är också glad över hur bra det går för mig i WordFeud, vinner typ alla matcher! Någon som vågar möta mig? Haha.

När jag kom hem slängde jag mig i sängen och vilade medan killen cyklade iväg och handlade middag plus att han tillagade den när jag slappade. Kärlek kallar jag det. Var helt slut efter en natt med mycket dålig sömn... Tror det var tuppluren igår som sabbade nattsömnen. Hoppas den här natten blir bättre då min tupplur idag varade i cirka 7 minuter. Bra powernap det!

Nu är det dags för sängen så jag är piggare imorgon. Måste infinna mig på jobbet lite tidigare än vanligt då jag glömde ta med boken som jag skulle läsa snabbt ikväll så vi imorgon kan dramatisera den. Blir till att göra det imorgon istället med en kopp kaffe innan kidsen kommer.

God natt var det ja...!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0