RASTLÖS SJÄL I VARDAGEN

Jag tror jag har en rastlös själ, eller kropp. Hela tiden, ständigt vill jag ha något projekt på gång. Om det inte handlar om hemmet och någon renovering är det jobbet, eller det är det ju alltid ändå. Jag är ständigt på jakt efter något utmanande eller något görande. Tanken på vanligt vardagligt liv skrämmer mig samtidigt som jag vet att jag om någon behöver det. Vardagen behöver dock inte vara vardaglig har jag kommit fram till. Vissa rutiner måste finnas, men på min vardagliga fritid kan jag ju göra olika saker. Några nya inslag har jag kommit på, ska ordna några saker först, och jag väntar förväntansfullt på att få påbörja dem.

Är det någon där ute som har några bra tips på hur vardagen inte bli så förbaskat vardaglig? Behöver hjälp här nu.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0