EN LÖRDAG-SÖNDAG MED JAN LÖÖF OCH TINTIN

Lördagskvällen spenderades inte ensam i soffan som fredagen, utan tillsammans med Lauren med goda drinkar och vin på först Locatelli och sedan Lounge. Var längesen jag sprang ute på avenyn och det var riktigt kul.





Bild från dn.se


Igår eftermiddag, som var riktigt skön, gick Eric och jag på Göteborgs konstmuseum och såg Jan Lööfs utställning. Hela tiden tänkte jag att jag ville ha alla hans bilder att rama in och när vi sedan gick ut sålde de affischer med Jan Lööfs motiv. Idag är vi stolta ägare av en som ska ramas in och sättas upp i hallen på den kala väggen. Blir kanonfint!

Efter utställningen gick vi och fikade för att sedan besluta oss för att kila förbi Filmstaden och hoppas på biljetter till Tintin. Med turen som vi hade satt vi sedan fem minuter senare i biosalongen med 3D-glasögon och kollade in äventyret. Så skönt och när vi väl var hemma sen slocknade jag i sängen.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0