DEN SOM KÖAR FÅR SE




Versace for H&M.

Visst! Självklart! Absolut!
Klart jag ska hitta intressanta saker bara för att jag sagt högt att det inte alls finns något fint ur det kommande samarbetet H&M har. Att det bara är tantigt och alldeles för sydeuropeiskt mode som inte passar mig just nu, idag. Dock fann jag detta som intressant, men inget jag kommer att köa för eller köpa på Tradera som en annan galning. Så sa jag förra året med när det var Lanvin samarbetet och sprang överraskande på den gula vackra klänningen på H&M under helgen efter torsdagssläppet. Får se hur det bli denna helg, om något finns kvar. Var ju en hel del assoccoarer som både var dyra och inte så speciella, mest bara pråliga. Antar att de går först plus den här klänningen som var över förväntan riktigt fin. Den som köar får väl se.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0