VAD GÖRA HEMMA?




Anja Rubik.

Jag vill tillbaka till värmen, till havet och till sanden! Alla har väl redan skrivit eller sagt det, men helt sjukt att det snöade i morse. Trodde inte mina ögon. Det jag mest av allt vill tillbaka till är den icke inrutade vardagen. Göra vad jag vill och när jag vill. Att det enda bekymret är hur länge jag kan ligga i solen och läsa min bok, alltså inga bekymmer i världen runt mig då.

Igår däremot lämnade jag salmonellaprov. Är hemma idag igen, magen är kaos! Läkaren sa också att jag inte får hantera mat åt andra så länge jag har symptom på salmonella. Kul att vi äter tre måltider på jobbet varje dag, hur ska det gå? Imorgon hoppas jag att jag kan jobba. Saknar mina pärlor så mycket, även mina kollegor. Hemskt tråkigt att vara hemma själv en hel dag. Rastlös är jag och drömmer mig bort till lite action. Facebook har jag ju lust att ta bort helt, så otroligt tråkigt. Webbshoppa ligger inte på priolistan då jag spar mina slantar till en av mina drömväskor.

Aja. Så är det! Ska nog se lite mer Sex And The City nu, säsong 2 är snart slut... Hej så länge!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0