VACKRA KLÄDER




Del av garderoben.

Inser nu när jag inte bor själv längre att vi är i stort behov av att skaffa mer utrymme för kläder. Fast då kanske mest för mina, killen har inte mycket kläder efter att vi gick igenom hans garderob innan han flyttade in. Där denna klädställning står idag kommer det ställas en fristående garderob med lådor istället. Blir nog en bra lösning. Tråkigt är att jag inte kommer att se mina fina kläder lika mycket... svårare att välja plagg då. Fördelen blir att det inte ger ett lika stökigt intryck som nu kanske. Sedan tycker jag att vackra kläder är som konstverk. Skor till exempel, visa dem istället för att ha dem gömda i garderoben! Likaså väskor, vackra väskor. Fram med dem är mitt tips.


thoughts
Postat av: Kirkblog7071

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-08-31 @ 08:06:35
URL: http://kirkblog7071.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0