UNDERBARA SÖNDAG!

Jag är inte bakis! Helt jävla underbart! Vaknade nio och fixade frukost åt min sovandes man. Han blev mycket glad över en färdig frukost, det händer inte ofta ska jag berätta då det är mest han som fixar frukost åt mig. Nu har vi druckit morgonkaffet och löst lite korsord. Snart ska vi bege oss mot Järntorget och gå i lite affärer, ska leta gamla ramar och annat skoj. Blir nog en tripp förbi Lexington på NK, älskar deras kläder!

Just det, vi har en utmaning idag. Vi ska skriva ner alla låtar vi nynnar på på en dag. Redan uppe i sex låtar. Sitter också just nu som Dj på Spotify, söndagsmusik är mys. Det är uppskattat må jag säga!

Även kameran följer med trots det väntade regnet! Hörs sen!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0