UNDERBARA BARN/MORSDAG




En liten och en stor.

Tänk att barn kan sprida sådan enorm glädje!
Att endast en två dagar gammal människa ger sådant lugn och glädje och hopp om framtid är otroligt. Igår hälsade vi på killens syster, kille och son. Kärlek för två personer samman och skapar en tredje. Nu längtar vi så tills vi får vår egen... eller två.

Kom precis hem från Kungälv där min pojkvän kommer ifrån. Först var tanken att vi skulle träffa hans mamma hemma hos henne, men sen ringde hans syster och bad oss komma dit. Jag har haft en alldeles sjukt bra eftermiddag tillsammans med dem alla. Lillpojken, systern, hennes kille, deras mamma, pojkvännen och systerns killes dotter. Flickan och jag har haft picknick i vardagsrummet, lagat mat på hennes rum, sjungit Popular och läst sagor. Hon är fyra år och helt underbar och lätt att tycka om. Har även gosat med lillkillen, hade honom i min famn. Till en början var jag asstel och skraj, men sen släppte det. Tillsammans har vi alla ätit köttfärslimpa och fikat budapestrulle och firat mormor och mamman.

Vi fick åka med killens mamma hem ända in till stan, vi storhandlade tillsammans och sen körde hon hem oss. Hon är också underbar. Fantastisk. Hela familjen är lätt att tycka om. Känns också galet skönt att de tycker om mig också, vi klickade direkt. 

Innan vi åkte ut till Kungälv gick vi på stan. Lite har jag betat av från listan som exempelvis att köpa tillbehör till min cykel. Imorgon ska den fixas av killen. Han ska också fixa balkongen och städa badrummet. På så vis är det bra att jobba heltid så han tar tag i sånt när jag inte är hemma. Han jobbar ju självklart också men inte varje dag. Hittade även ett fint linne från Topshop och en snygg linnekavaj från Zara... Jag som inte hade några pengar, men fina är de!

Nu ska vi lägga oss på soffan och dega efter en grå men perfekt söndag. Puss på er!


thoughts
Postat av: Thess :>

Hej hallå :D Hoppas du mår bra och så ^^ (hihi det rimma xP)

Kika in på min "konst"-blogg och kolla på mina bilder jag har skapat :P Gjorde för första gången på väldigt länge en bild i photoshop istället för i blyerts ;o Säg vad du tycker och fortsätt att ha en bra dag :D

2011-05-29 @ 21:10:15
URL: http://thessisme.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, hoppas du haft en bra helg!

2011-05-29 @ 21:30:42
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: HANNA

Hej! Just nu är jag finalist i en tävling om en Onepiece, och jag vill hemskt gärna vinna! Alla som röstar på mig får såklart en länk på min blogg när tävlingen är avslutad, du skulle vara guld värd om du skulle vilja gå in och rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



tack på förhand! det är bara att skicka en kommentar när du har röstat så länkar jag dig :)

förlåt om du inte gillar sån här reklam ! <3

2011-05-29 @ 21:37:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Maja

mysig bild

2011-05-29 @ 21:47:27
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0