TJEJKVÄLL MED EN OSCAR




Söt och jag.


Var hemma hos L igår och tittade på Eurovision och visst var det spännande! Var ovanligt många bra låtar i årets final tycker jag, riktigt roligt! Ls vän Oscar kom förbi, en trevlig prick som livade upp stämningen. De dansar salsa tillsammans och jag blev så sugen att fråga Eric om han vill göra det med mig. Röra på höfterna tillsammans vore askul... och sexigt. Självklart lyssnade vi på Om sanningen ska fram och Veronica Maggio. Helt perfekt!

Drog vidare till Lounge och festade loss innan jag åkte hem till den varma sängen. Älskling har tagit hand om mig idag, vilket var helt OK då det regnar ute. Det är sjukt mysigt att ligga i sängen tillsammans, se film och se regnet falla.

Nu ska vi fixa lite här hemma, få upp några hyllor och lite annat smått och gott. Hoppas helgen varit bra och söndagkvällen blir mysig! Puss på er!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0