TIDIGA MÅNDAG




Tidig morgon i Central Park, vackert.

Det är tidigt, men kunde vart tidigare. Dricker mitt morgonkaffe efter en snabb frukost med E, han rusade till jobbet. Längtar för hans skull till han börjar plugga så slipper han pendla så långt varje dag.

Nåväl, idag är det den stora dagen. Jag ska skriva på det nya anställningsavtalet och verbalt peka finger åt min chef, fast på ett mer classy sätt. Vill så gärna knäppa ett kort på hennes min när jag säger det jag ska säga, tyvärr går det nog inte. Konstig situation i sådana fall.

Börjar om en timme, jobbar sent idag, men jag längtar faktiskt till mina barn.


thoughts
Postat av: Lauritzsigrid

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-07-12 @ 14:53:32
URL: http://lauritzsigrid.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0