STANDING IN A TREE




Vid norrviken.

Bilden togs förra helgen när vi var uppe. På söndagen gick vi en långpromenad då jag visade E runt i området där jag växt upp, vi har inte hunnit med det vid tidigare resor och nu var det helt underbart väder. Längesen jag klättrade i träd och när man har en kille som är påhittig kan man göra vad som helst! Minns helgen med glädje och kan egentligen inte vänta tills vi ska upp nästa gång.

Nästa gång jag kommer upp måste jag också träffa systrarna N för det var alldeles fööör längesen nu. Får passa på att gratta M här också eftersom jag glömde av det när vi pratade tidigare. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas det är lugnt nu hihi.

Snart ska jag fixa iordning mig, ska möta upp I för en förmiddagsfika på stan. Sedan några ärenden inför kvällen innan jag drar mig hemåt och slappar. Just det! Ska inviga väskan också. Tjoho! Hoppas er lördag blir tokbra!



thoughts
Postat av: ,eöina

Tack snälla! Det var så mysigt att prata med dig idag! Jag saknar dig! Puss o kram!

2011-05-14 @ 19:19:29
URL: http://omena.blogg.se/
Postat av: RB

Ja jag saknar dig! Vi måste ta en tjejhelg här snart igen! <3

2011-05-15 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0