SECONDS/VÄLGÖRENHET

Det blev en rensning av garderoben igår, vissa plagg åker till välgörenhet andra plagg har jag lagt upp på Seconds. Redan nu har jag ett bud på en kavaj, kul! Så finurligt att det jag inte vill ha kvar vill någon annan ha, tokbra.

Vill ge rådet till alla er därute att verkligen gå igenom era kläder, känns liksom bra i kroppen att veta att någon annan som verkligen behöver hjälp kan få det genom mina kläder. Då min garderob ständigt växer är det känns det bara skönt att "bli av" med gammalt och in med det nya... så de syns.

Om jag kunde skulle jag även skänka lite frid till den ensamma stackars själ jag vet finns där ute som så desperat försöker komma på bättre tankar.

God natt och sov gott! Imorgon är det tisdag, blir nog en bra dag!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0