RAST OCH SELLERI

Är helt totalt besatt av selleri. Innan jag sprang till bussen imorse hann jag med och dela upp några selleri så att jag nu har några att knapra på på rasten. Irritationen vill inte riktigt släppa, du vet den jag hade igår. Tror att det har med de tre bokstäverna PMS att göra. Så snart lättar det. Kom på mig själv nu på rasten att jag ändå satt och jobbade, måste lära mig att stänga av jobbgörat när jag bara ska koppla bort det. Är likadant när jag kommer hem, det första jag egentligen gör är att blogga om jobbet och då släpper jag det inte. Borde faktiskt kallas för reflektionstid och således ingå i min arbetstid. Vad min arbetsgivare säger om det har jag ingen aning om, troligtvis att det verkligen inte är arbetstid och det vet jag ju, men ändå.  Så nu har halva rasten gått åt att skriva om just jobbet, igen, fast även lite kort om selleri. Men vi får helt enkelt höras senare. Hej så länge!


thoughts
Postat av: Louisalisha

Great site. Keep doing.

2011-08-03 @ 11:15:05
URL: http://louisalisha.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0