OM TIO ÅR...

Var är jag om tio år?

Jag vet vad jag vill och vad jag inte vill, det är klart. I mina drömmar är jag tillsammans med E, har flera barn, hus och ett lyckligt liv. Alltså som idag fast större familj. I mina mardrömmar är jag singel/ensamstående, längtar till det som en gång var, kan inte gå vidare och deppar ihop totalt. Jag drömmer verkligen stort om den stora familjelyckan. Vad som får mig att tro att den drömmen kommer att bli verklighet är att jag idag inte är ensam om den stora drömmen. E och jag passar helt perfekt tillsammans och kompletterar varandra. Jag kan inte vänta till att utvecklas vidare med honom, vi vill uppleva allt tillsammans och leva livet. Känns som att den här dagen kommer att behandla stora livsfrågor i mitt huvud.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0