MARRY ME!




Ny doft från Lanvin.

När jag kom hem för en vecka sedan hade E köpt en påskpresent till mig, samma parfym jag köpte i present till mig själv, alltså Chloé. I söndags gick vi och lämnade tillbaka den och bytte till denna Marry me! från Lanvin. Helt underbar doft! Jag har svårt nu att välja vilken parfym jag ska bära... I-landslyxproblem. Som tjejen på Kicks sa, tur att vi har samma smak i alla fall.

Snart är E hemma igen från jobbet. Ja, han har flyttat in nu! På riktigt! Jag är så jävlatoklycklig. Är sambo och det är helt underbart! Vi drömmer tillsammans och kan sitta i flera timmar och prata om hur vi vill leva vårat liv tillsammans. Ord som barn, hus, trädgård, landställe och bröllop nämns lite då och då. Om du mot förmodan skulle läsa detta E så älskar jag dig helt otroligt mycket! Fast det vet du... säger det ganska så ofta! Iiiih!

Puss!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0