HÄRLIGA FREDAG!

Helt fantastiskt underbart roligt att gå på helg nu! Har haft en toppendag och fattat beslut om framtiden, stora beslut. Även haft två helt perfekta dagar tillsammans med barnen och min kollega. Ska skriva mer om det i ett annat inlägg.

Så vad händer ikväll då? Jo. När min karl kommer hem ska vi städa hela vårt hem, gå på långpromenad i solen, handla middag och MYSA. Får se om det blir i den ordningen, myset kommer nog finnas där konstant som alltid. När jag vaknade i morse log han mot mig (jag såg ut som ett troll/monster i håret) och sa att jag var galet vacker och att han kunde äta upp mig. Jag tog emot komplimangen med en tanke att det säkert är sant, men att jag inte alltid ska gå och lägga mig med blött hår och inte fixa det på morgonen. Nu gjorde jag ju det men han hann springa till spårvagnen innan.

Nu kom han hem! Ska pussa honom!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0