TISDAG

Känns som måndag, men ändå lite som onsdag. Kan inte bestämma mig. Kom hem från jobbet, satt och läste lite på bland annat facebook och lite olika bloggar. Kom in på en blogg där bloggerskan skrivit om mig. Skratta eller gråta? Bli smickrad eller förbannad? Jag vet inte... Har lust att publicera hennes ord men vet inte om jag ska. Behöver hjälp med att förstå vad det är hon egentligen menar. Ska dock fråga personen som kanske vet mer än mig i den här frågan.. Invecklat. Skriver senare när jag vet hur jag ska läsa hennes ord igen.

Fick precis veta att jag får en extra dag i solen om några veckor. Det välkomnas verkligen! Ska bli skönt att komma ifrån den här staden ett tag och bara få vara med familjen. Jag ska äta gott, sola och bara chilla, något jag längtat efter länge med tanke på hur min höst och vinter har varit... STRESSIG.

Nu är jag i alla fall väldigt hungrig. Väntar på att min älskade pojkvän ska komma hem så vi kan laga mat och mysa tillsammans. Får som sagt skriva mer en annan dag. Ciao!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0