FIKA MED TÖSERNA

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Ska laga mig en snabb middag och sedan kommer två sötisar hem till mig på kaffe. Behöver rensa skallen lite känner jag!

Åh så härligt väder vi har på västkusten idag, hela veckan har varit fin. Dock blåser det kraftigt men vad gör det när solen är framme? Imorgon fortsätter det fina vädret... Vad bra!

Min älskade kommer hem sent ikväll... Det är alltid lika tråkigt tycker jag. Inte få äta middag tillsammans, men idag fick vi i alla fall frukosten tillsammans. Han gör alltid den så jag kan sova lite längre. Är inte det kärlek så säg? I helgen ska vi bara rå om varandra och mysa. En riktig parhelg ska det bli och som jag ser fram emot det! Kärlek!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0