EN FRÅGA LEDDE TILL FORTSÄTTNING

Har legat nere med detta bloggande länge nu. Har inte haft tid alls för något annat än jobb och lite umgänge med mina vänner. Nu är det mars och våren kommer till oss, härligt! Jag får mer energi till att göra annat. Det märks på jobbet och hemma. Så skönt!

Efter att jag druckit upp mitt kaffe ska jag ut på stan för att lämna tillbaka lite saker och kika efter en annan klänning än den jag redan hittat. Ska hitta en fin klänning att ha på ett bröllop om några veckor. Den ska vara knä- eller vadlång och inte vit, röd eller svart. Sen måste jag även hitta ett par skor att ha till som inte är 12 cm höga... Blir svårt.

Dags att fixa detta!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0