DROP-IN

Idag hade vi drop-in på jobbet. Fast jag hade mer drop-ut, var med barnen på gården hela eftermiddagen och jag klagar inte. Det var helt underbart att se deras förväntansfulla ansikten innan deras föräldrar kom och deras glädje när de tillsammans gräddade våfflor och hade det trevligt på avdelningen. Detta måste göras om, men inte än på ett tag... Jag är helt slut i huvudet och varm om mina kinder. Solen tar nu och även vinden.

Igår fick jag mail om möhippa för bruden som ska gifta sig om två helger. Vore väldigt kul att gå, men då jag inte känner henne (min pojkväns kompis blivande fru) känner jag att jag behåller mina 1100kr och grattar dem på deras dag. Ser fram emot att träffa alla igen. Sist sågs vi på nyår och det var ju ett tag sedan. Hoppas på en ännu bättre dag och kväll då.

Nu ska jag gå och hjälpa min pojkvän. Sån är jag!


thoughts
Postat av: Asgeirmai

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-09-26 @ 08:39:14
URL: http://asgeirmai.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0