VARM DAG/SLÖ KATT







Ja värmen kom verkligen
och det är tråkigt att den inte stannar längre då jag vill sola i helgen. Får ta och hitta på annat, som att kolla inbjudningskort till 50-årsfesten.

Dagen har förutom att den varit varm, gått hyfsat bra trots mötet vi hade igår med chefen. Jag var så upprörd och ledsen efter det mötet att jag bara ville få ur mig allt elände tillsammans med två helt fantastiska kollegor. Hade en trevlig after work på El Corazon och sedan gick vi till taket på Scandic på Avenyn, Roof Top Bar. Sjukt nice! Skönt att få ur alla tankar och all negativ energi kring allt som hänt och sedan fortsätta och fokusera på annat än jobb. Också gott med vin och lite cider i den otroligt sköna solen. Mötte upp killen senare och vi promenerade hem i kvällssolen, myspys. Han höll om mig resten av kvällen vilket gav lugn och ro så jag kunde somna. Idag hörde även chefen av sig och frågade hur jag mådde idag, tycker jag var bra gjort även om hon inte säger så mycket mer, bara bekräftar vilket känns väldigt bra.

Och vet ni vad?! Mina skor kom idag också! Äntligen! Som jag väntat på dem... Pratat med UPS varje dag nu och insett att det verkligen behövs att man är rak och lite hård för att få det man betalat för, men nu är jag glad och skorna är superfina! Shopbop.com funkar galant och skorna kostade trots tullavgift inte alls lika mycket som de skulle gjort i Sverige. Sparade 700 kronor... Kap!

De här varma dagarna som varit har min Stella varit helt utslagen och sovit en hel del. När hon sover är hon så go. Var tvungen att ta lite bilder på henne, kolla bara in tassen. MYS!

Nu ska jag svalka av mig med en iskall dusch, behövs!







thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0