TOAST SKAGEN TILL MIN FINA VÄN

M älskar toast skagen, hon har infört denna rätt på julafton hemma hos dem, helt otroligt. På alla hjärtansdag i år gjorde min älskling en trerätters middag till mig där förrätten var just toast skagen. Den var underbart god, den godaste jag ätit och innehöll allt jag älskar!

  • Färska räkor
  • Creme fraiche
  • Majonäs
  • Dill
  • Rödlök
  • Citron/citronjuice
  • Vitpeppar, salt
Blanda ihop allt efter eget tycke och smak och servera med toast, lovar det blir mumsfillibabba!

Snart kommer paret. Planerna är att äta och dricka gott, spela Alias och kanske gå ut en sväng. Hälsa på mina favoritvakter och se vad som händer på Lounge kanske. Var ju ett tag sedan... Hoppas er lördag blir helt fantastisk!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0