SVART I SOMMAREN/T BY ALEXANDER WANG

 


T by Alexander Wang.


Följer upp på det jag skrev tidigare och känner just nu att svart skulle klä mig bra efter flera dagar med färgglada och mönstrade plagg. Jag är less och irriterad som bara den, packningen går åt helvete. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig i 14 grader och regn. Kan någon hjälpa mig? Hatar västkustvädret just nu och önskar att jag antingen var hos pappa i Egypten eller hemma i sthlm med mina vänner. Känner också för att bojkotta midsommar och dra täcket över huvudet. Nu vet jag själv att det inte kommer att ske, men det här med packning och pms tar jag imorgon då det visar sig att vi kommer att åka något senare så jag hinner packa efter jobbet. SKÖNT!

Dessa två svarta ovan är superheta och inte alls så fasligt dyra. Tror jag klickar hem dem i dagarna faktiskt. Just det! Imorgon hoppas jag att skorna kommer också, för det har UPS lovat. Tjoho! Nu blev jag lite gladare... men bara lite.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0