NYSHOPPADE TING








Skrev för någon vecka sedan om
fyra fina saker från H&M. Nu har jag faktiskt köpt mig det gula linnet plus lite annat... Det ovan är bland det nya.

Sa jag att jag älskar kläder? Ja, det gör jag! Tycker det är hur kul som helst att testa nytt, prova gammalt och klä upp mig. Tyvärr är mitt yrke det att jag inte kan sväva allt för långt ut klädmässigt och materialmässigt, blir ofta jeans och bomull, dock försöker jag vara fin även på jobbet. Som det här ovan, de olika plaggen kommer jag att kunna kombinera på olika sätt, allt tillsammans eller med jeansshorts och sandaler bland annat.  Söker i alla fall efter olika material, former och färger, försöker också undvika vissa.




thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0