NY CYKEL/MONARK


Idag rullade jag ut från Team Sportia med en ny cykel
, en Monark. Så fin och så skön att cykla på, som en riktig dam känner jag mig när jag sitter på den. Så imorgon får den sin första tur till jobbet tidigt på morgonen.

Det är lovat kanonväder i veckan så nu hoppas jag på det! Shortsen ligger framme, linne och kofta. Skön dag hoppas jag på även om jag ska lyfta en del tråkigheter med kollegorna som hände i torsdags innan jag åkte hem från jobbet. Jag kommer att göra något svårt tror jag, något jag aldrig gjort tidigare. Kan säga såhär att jag för anteckningar, datum och exakta klockslag över när olika saker inträffar på jobbet. Vissa saker måste vara dokumenterade. Får återkomma när jag vet mer... Men svårt är det att ta steget från att bara snacka till att verkligen agera.

Nu är det bäst att jag borstar tänderna och hoppar i sängen för imorgon gäller det att vara uppe med tuppen. God natt med er!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0